Bunny who?

Why? Who? What's this blog about? It's about MEEEE!

Being a Widow

My experience of dealing with grief as a widow

Astrocytoma

About Jane's brain tumour journey: Astrocytoma.co.uk
 

Hallo Zij aan Zij lezers!

12 November 2011

Fijn dat je de moeite hebt genomen mijn website te bezoeken. Het doet me veel dat mensen die ik helemaal niet ken interesse tonen in Jane's verhaal.

Laat een reactie achter als je dat wilt. Ik vind het altijd fijn om te weten wat mensen denken. Of het nou gaat over mijn website, over wat ik schrijf, over je eigen ervaringen met een overleden partner, kanker, hersentumor etc. Nou ja, wat je ook maar kwijt wilt.

Je kunt me ook emailen als je dat prettiger vindt: msvink apestaart gmail.com.

Ten slotte wil ik je nog graag wijzen op Jane's website waar je onze reis van 6 jaar kunt volgen. Ik heb de hele tijd een weblog bijgehouden, vanaf de diagnose tot aan haar dood.

Ik zou het heel erg fijn vinden als je een donatie kunt maken aan het hospice dat zo ongeloofelijk goed voor Jane heeft gezorgd. Wij zijn daar allebei met zo veel respect en liefde behandeld dat ik dat nooit terug kan betalen met geld. Maar ik kan het wel proberen. Met jullie hulp. Of het nou 1 euro is of 100 euro. Elke cent helpt.

Klink de link voor Just Giving en dan kun je met je credit card of via PayPal doneren. Mocht je dat liever niet doen, geeft niks. Maar misschien kun je dan kijken of je iets voor je eigen lokale hospice kunt doen. Ze zijn altijd op zoek naar vrijwilligers.

In elk geval heel erg bedankt voor je bezoek en interesse.

0 comments:

Post a Comment